Start > Service & tjänster > Service till deltagarna

Service till deltagarna

En bra konferensarrangör kan åta sig att sköta all kontakt med deltagarna, ända från det att de anmäler sig tills arrangemanget är slut. Anmälningarna bör kunna registreras i något IT-system, och anmälningarna bör kunna komma med e-post, fax eller Internet.

All korrespondens med deltagarna ska arrangören kunna åta sig, såsom att svarar på frågor via e-post eller telefon, samt tar hand om registrering när gästerna anländer och hantera den service som behövs på plats under själva genomförandet av konferensen.

Föredragsservice

Självklart hjälper konferensarrangören till med att skaffa fram bra föredragshållare också.

Det är ett stort arbete att ta fram information om föredragshållare, vad de kan erbjuda, förhandla fram bra priser och till slut boka och serva föredragshållarna med de som de behöver.









Med hjälp av konferens så kan ni få en bättre samanhållning inom företaget

Norrbotten Västerbotten Jämtland Västernorrland Gävleborg Dalarna Värmland Örebro Västmanland Uppsala Stockholm Södermanland Västra Götaland Östergötland Jönköping Halland Skåne Kronoberg Blekinge Gotland Kalmar